Car Modification


Ramai di kalangan rakyat Malaysia yang suka ubahsuai kereta masing-masing. Proton lah Perodua lah kereta-kereta import lain lah..semuanya nak diubah suai. Cuba teka kereta apa yang telah diubahsuaikan ni? Tentu susah nak menekanya bukan?

Begitulah hebatnya masyarakat Malaysia. Tak kita Melayu, Cina, India atau apa bangsa sekalipun, masing-masing punya kemahiran tersendiri. Tapi harapnya takdelah sampai ubahsuai kereta je yang lebih, duit nak sara keluarga pulak takde hehe..

Haa..sapela dapat teka kereta apa yang dipaparkan ni...

2 comments:

cacamarba said...

ni namany evo jadi jadian..haha

shahrul said...

xdapat yg ori..yg jadian pun okla..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...